Pandora Valentinsdag og kinesisk nytår 2018 samlinger debut

Having problems with the Grayd00r customisation tool? Get help here!
Andrew K. Jarmon

Pandora Valentinsdag og kinesisk nytår 2018 samlinger debut

Postby Andrew K. Jarmon » Fri Jan 12, 2018 7:54 am

I dag ser den første nye samling fra Pandora i 2018, med lanceringen af ​​Valentinsdag og pandora vedhæng tilbud CNY smykker! Som det er traditionelt, er det kun en lille udgivelse, men det lykkes at pakke i en række forskellige stykker. Samt smykker til Moments sortimentet, er der også nye tilbud til Pandora Rose, Essence og Floating Locket petites!

Valentins 2018 kollektion tilbyder nogle af de sædvanlige pinks og hjerteharmonier, men der er også flere muligheder uden for væggen også i år! Med et lip-tema sæt perler og nogle emoji-inspirerede smykker synes nogle af de nye stykker at være rettet mod en yngre, mere moderne stil.

pandora armbånd For fuld forhåndsvisninger, og detaljer om ledsagende gave sæt og GWP'er, så tag et kig gennem Pandora Valentines 2018-tag. :) Jeg har faktisk endelig lavet en kampagne side for 2018, som har alle de oplysninger jeg kender hidtil, så du kan også kigge på det!

Som sædvanlig har butikkerne uploadet forskellige livebilleder til sociale medier, hvilket giver os en bedre ide om, hvad alle perlerne ligner personligt. Hjerte nøglesmykker ser delikat ud og jeg pandora armbånd tilbud kan især lide den hjerteformede flydende lomme. Hjertelås armbånd er også sødt, men jeg er stadig overrasket over hvor stor lås er personligt - det er helt sikkert et stykke du kan bære uden nogen perler på den. Faktisk spekulerer jeg på, hvordan det passer til at blive fyldt op som et ordentligt charmearmbånd.